понедельник, 28 ноября 2016 г.

НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ДИТЯЧОМУ САДКУ - ЗАПОРУКА УСПІХУ У ШКОЛІ

НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ДИТЯЧОМУ САДКУ -  
ЗАПОРУКА УСПІХУ У ШКОЛІ

Кіяшко Т.В., керівник гуртка Петрівського ДНЗ №1 «Рудана»

Питання вивчення іноземної мови з раннього віку стає досить актуальним у наш час. Суперечки з цього питання виникли майже століття назад. Одні вчені говорять, що вчити англійську мову з раннього віку не є доцільним і правильним. А інші вважають, що дитина у такому віці легше оволодіє мовою, ніж у більш старшому. З особистого досвіду можу сказати, що дитячий вік (4-7 років) найбільш сприятливий для вивчення мови.
У школі вивчення англійської мови починається з 1-го класу. Дітям молодшого шкільного віку доводиться особливо важко. Адже у садочку основним видом діяльності була гра, а у школі діти змушені більше часу проводити за партами. Учні, які не вивчали до школи англійську мову відчувають труднощі, в них може з'явитися негативне ставлення до цього предмету.
Перед вчителями іноземної мови у дитячому садку стоїть важливе завдання – привити інтерес до вивчення англійської мови, що сприятиме в подальшому легкому періоду адаптації у школі.
Створюючи програму вивчення англійської мови, вчитель дитячого садка повинен тісно співпрацювати з педагогами школи і орієнтуватися на їхню шкільну програму. При проведенні занять з іноземної мови в ДНЗ треба враховувати психологічні особливості дітей. Основною формою роботи на цих заняттях є гра. Головне – зацікавити дитину, привити їй любов до країни, мова якої вивчається. Пробудити в дитині бажання з радістю і задоволенням відвідувати заняття. Кожне повинно бути цікавим і захоплюючим з різними формами роботи. Головне для дітей такого віку – наочність та матеріали. Це можуть бути яскраві картинки, іграшки, розмальовки, віршики, пісеньки, скоромовки, розминки з рухами, рольові ігри, лепбуки.
            На моїх заняттях діти із задоволенням вивчають англійську мову, вони приймають участь у новорічних ранках, святах 8 Березня, випускних, співають пісеньки, розповідають вірші, ставлять сценки. Батьки задоволені тим, що їхні діти з раннього віку мають уявлення про іноземну мову, в них формуються активний і пасивний словники, вчаться правильно вимовляти англійські звуки, ставити запитання і відповідати на них. Адже у 1-й клас вони прийдуть  з деяким багажем знань.
На початку навчального року з батьками було проведено анкетування, яке показало, що усі батьки бажають, щоб їхня дитина вивчала англійську, вважають такі заняття дуже потрібними.  Батьки розповідають, що діти вдома розказують віршики, співають пісеньки, грають в ігри, називають слова, вивчені у дитячому садочку на заняттях англійської мови. Батьки, що беруть своїх дітей у подорож за кордон, говорять, що знання, набуті у садочку, допомагають їм.

Тому я вважаю, що навчання англійської мови в ДНЗ – це запорука успіху у школі.

4 комментария:

  1. Цілком погоджуюсь, що заняття з англійської мови потрібні. Я впевнена, що настане такий час, коли в кожному садочку діти вивчатимуть англійську.

    ОтветитьУдалить
  2. Повністю підтримую автора. Не секрет, що сучані програми висувають до вчителів та учнів такі вимоги і темп роботи, що не кожеш школяр зможе опонувати навчальний матеріал в повній мірі. Думаю, що заняття з англійської мови в ДВНЗ на комунікативному рівні не зашкодили б майбутнім першокласникам, а навпаки, створили підгрунтя для вивчення англійської мови у шолі.

    ОтветитьУдалить
  3. Якість дошкільної освіти неможлива без пошуку та впровадження інноваційних моделей життєдіяльності дітей. Сучасність вимагає відповідності змісту освіти життєвим потребам. Вивчення англійської мови з молодшими дошкільниками має свої специфічні сторони, але є результативним за умови виконання законів ефективного вивчення іноземної мови.

    ОтветитьУдалить
  4. Вважаю, що вивчення англійської мови в дитячому садку є актуальним і необхідним в сьогоднішньому житті. І, звичайно ж, набуває великого значення як передумова успішного навчання в школі та подальшого життя людини.

    ОтветитьУдалить