НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ДИТЯЧОМУ САДКУ -
ЗАПОРУКА УСПІХУ У ШКОЛІ
Кіяшко Т.В., керівник гуртка Петрівського ДНЗ №1
«Рудана»
Питання вивчення іноземної мови з раннього віку
стає досить актуальним у наш час. Суперечки з цього питання виникли майже
століття назад. Одні вчені говорять, що вчити англійську мову з раннього віку
не є доцільним і правильним. А інші вважають, що дитина у такому віці легше
оволодіє мовою, ніж у більш старшому. З особистого досвіду можу сказати, що
дитячий вік (4-7 років) найбільш сприятливий для вивчення мови.
У школі вивчення англійської мови починається з
1-го класу. Дітям молодшого шкільного віку доводиться особливо важко. Адже у
садочку основним видом діяльності була гра, а у школі діти змушені більше часу
проводити за партами. Учні, які не вивчали до школи англійську мову відчувають
труднощі, в них може з'явитися негативне ставлення до цього предмету.
Перед вчителями іноземної мови у дитячому садку
стоїть важливе завдання – привити інтерес до вивчення англійської мови, що
сприятиме в подальшому легкому періоду адаптації у школі.
Створюючи програму вивчення англійської мови,
вчитель дитячого садка повинен тісно співпрацювати з педагогами школи і
орієнтуватися на їхню шкільну програму. При проведенні занять з іноземної мови
в ДНЗ треба враховувати психологічні особливості дітей. Основною формою роботи
на цих заняттях є гра. Головне – зацікавити дитину, привити їй любов до країни,
мова якої вивчається. Пробудити в дитині бажання з радістю і задоволенням
відвідувати заняття. Кожне повинно бути цікавим і захоплюючим з різними формами
роботи. Головне для дітей такого віку – наочність та матеріали. Це можуть бути
яскраві картинки, іграшки, розмальовки, віршики, пісеньки, скоромовки, розминки
з рухами, рольові ігри, лепбуки.
На моїх заняттях діти із
задоволенням вивчають англійську мову, вони приймають участь у новорічних
ранках, святах 8 Березня, випускних, співають пісеньки, розповідають вірші,
ставлять сценки. Батьки задоволені тим, що їхні діти з раннього віку мають
уявлення про іноземну мову, в них формуються активний і пасивний словники,
вчаться правильно вимовляти англійські звуки, ставити запитання і відповідати
на них. Адже у 1-й клас вони прийдуть з
деяким багажем знань.
На початку навчального року з батьками було
проведено анкетування, яке показало, що усі батьки бажають, щоб їхня дитина
вивчала англійську, вважають такі заняття дуже потрібними. Батьки розповідають, що діти вдома розказують
віршики, співають пісеньки, грають в ігри, називають слова, вивчені у дитячому
садочку на заняттях англійської мови. Батьки, що беруть своїх дітей у подорож
за кордон, говорять, що знання, набуті у садочку, допомагають їм.
Цілком погоджуюсь, що заняття з англійської мови потрібні. Я впевнена, що настане такий час, коли в кожному садочку діти вивчатимуть англійську.
ОтветитьУдалитьПовністю підтримую автора. Не секрет, що сучані програми висувають до вчителів та учнів такі вимоги і темп роботи, що не кожеш школяр зможе опонувати навчальний матеріал в повній мірі. Думаю, що заняття з англійської мови в ДВНЗ на комунікативному рівні не зашкодили б майбутнім першокласникам, а навпаки, створили підгрунтя для вивчення англійської мови у шолі.
ОтветитьУдалитьЯкість дошкільної освіти неможлива без пошуку та впровадження інноваційних моделей життєдіяльності дітей. Сучасність вимагає відповідності змісту освіти життєвим потребам. Вивчення англійської мови з молодшими дошкільниками має свої специфічні сторони, але є результативним за умови виконання законів ефективного вивчення іноземної мови.
ОтветитьУдалитьВважаю, що вивчення англійської мови в дитячому садку є актуальним і необхідним в сьогоднішньому житті. І, звичайно ж, набуває великого значення як передумова успішного навчання в школі та подальшого життя людини.
ОтветитьУдалить